Microsoft, Kızıldeniz bölgesinde yaşanan kritik gelişmeyi kullanıcılarıyla paylaştı. Bölgede birden fazla denizaltı fiber optik kablonun kesildiğini duyuran şirket, bu durumun Azure bulut hizmetlerinde gecikmelere yol açabileceğini belirtti.
Alternatif sağlayıcılarla görüşmeler devam ediyor. Mühendislik ekipleri, farklı kapasite ve trafik yönlendirme yöntemleri kullanarak kesintileri aktif biçimde yönetiyor ve ek kapasite için çeşitli alternatif sağlayıcılarla görüşmeleri sürdürürken, duruma hızlı yanıt vermeyi sürdürüyor.
Açıklamada ayrıca, denizaltı kablolarının onarım sürecinin zaman alabileceği vurgulanıyor. Bu süreçte müşterilere olan etkinin en aza indirilmesi amacıyla durum sürekli izlenip optimize edilecek.